Retourneren

Retourneren | PodhoesjesHet is mogelijk dat je niet tevreden bent met je bestelling. Dit kan komen doordat het product beschadigd is, je het verkeerde product hebt ontvangen of misschien heb jij je bedacht en wil je het product niet meer. Retourneren is natuurlijk mogelijk, maar er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden. Zo moet je ons informeren over het retourneren en is er een retourformulier (PDF) die meegestuurd moet worden. Alle voorwaarden vind je onder dit stukje tekst.

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan je doen door ons contactformulier in te vullen of door ons te mailen naar info@podhoesjes.nl.

Standaard voorwaarden retourneren

  1. Het retourtermijn is 14 dagen
    De koper heeft tot 14 dagen na het ontvangen van de bestelling recht op retourneren. Na deze 14 dagen vervalt het retourrecht. Neem binnen deze 14 dagen contact met ons op via ons contactformulier of via info@podhoesjes.nl.
  2. Retourformulier wordt ingevuld en meegestuurd
    Om het retourproces zo snel mogelijk en zonder fouten te laten verlopen, hebben wij een retourformulier gemaakt. Op dit formulier kan je het ordernummer, reden voor het retourneren en andere belangrijke informatie invullen. Dit formulier moet meegestuurd worden met de terugzending van jouw product.
    Het retourformulier kan je hier downloaden.
  3. Het product is in originele staat
    Het product is niet beschadigd, gebruikt, uitgerekt en is vrij van andere gebruikssporen. Is dit wel het geval, dan nemen wij de retouren niet terug.
  4. Het product wordt compleet teruggestuurd
    Sommige hoesjes hebben hangertjes, touwtjes of andere extraatjes. Het is belangrijk dat deze ook meegestuurd worden. Als het product niet compleet wordt teruggestuurd, accepteren wij de retour niet.
  5. De verzendkosten zijn voor de koper
    De verzendkosten voor het retourneren zijn voor de koper. Wij vergoeden dit niet. De meeste bestellingen worden door ons verstuurd als brievenbuspakketje. Check even of dit bij jouw bestelling ook het geval is, dan kan je jouw retour ook terugsturen als brievenbuspakketje. Een brievenbuspakketje versturen kost via PostNL €4,00 of 4,50. Dat scheelt je toch weer een paar euro met een normaal pakketje.
    Twijfel je of je jouw retouren kan verzenden als brievenbuspakketje? Dit kan je altijd navragen bij een postpunt of bij ons.

Product met korting retourneren

Heb je een product gekocht met een kortingscode/kortingsactie en wil je deze retourneren? In de meeste gevallen krijg jij dan gewoon het geld terug dat je hiervoor betaald hebt, maar er zijn uitzonderingen. Stel: je koopt twee producten van ieder €15,- en op het tweede product zit 50% korting. In dit geval betaal je voor het tweede product slechts €7,50. Je mag een deel van de bestelling terugsturen, maar dan vervalt wel de korting. Als je het eerste hoesje (€15,-) terugstuurt, vervalt de korting van het tweede hoesje. Dit wordt verrekend. In dit voorbeeld zal dus €7,50 teruggestort worden. Dit geldt voor alle koop X, krijg Y acties. Heb je vragen over deze regeling? Dan kan je ons altijd mailen naar info@podhoesjes.nl of via ons contactformulier.

Product ruilen

Van ruilen komt huilen, althans dat zeggen ze. Wil je toch iets van je bestelling ruilen? Een andere kleur, of wil je een heel ander hoesje? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of via info@podhoesjes.nl. Dan helpen we je vanaf daar verder. Je draait in dit geval wel zelf op voor de kosten van de terugzending.

Verkeerd bezorgadres

Typfoutje gemaakt? Of ben je erachter gekomen dat je helemaal niet op de Pietjelaan woont? Als je een verkeerd bezorgadres hebt ingevuld dan moet je ons zo snel mogelijk een bericht sturen. Wij doen dan ons best om de bestelling nog te wijzigen. Als het pakketje al verstuurd is, dan is wijzigen niet meer mogelijk.

Beschadigd product retourneren

Als je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan gelijk na het ontvangen van de bestelling contact met ons op via ons contactformulier of via info@podhoesjes.nl. Het is belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet. Van hieruit zullen we je verder helpen.